2009 Intermediară |
-
Studiu managerial şi de marketing privind sistemul integrat al producţiei agricole şi
agroalimentare din arealul cercetat. Analiză diagnostic a situaţiei existente.
|
-
Stabilirea arealului de cercetare şi a eşantionului unităţilor integrate
şi programarea derulării activităţilor.
-
Culegerea informaţiilor tehnice şi economico-financiare, alcătuirea bazei de
date, ordonarea, prelucrarea, interpretarea informaţiilor şi formularea
concluziilor privind situaţia existentă în arealul cercetat.
|
-
Proiectarea unui sistem pentru elaborarea planurilor de afaceri, a planurilor de fezabilitatea şi
de analiză, necesare în procesul decizional al unităţilor din sistemul integrat al
producţiei agricole şi agroalimentare din arealul cercetat.
|
-
Proiectarea unui sistem pentru elaborarea planurilor de afaceri şi al planurilor de producţie
al unităţilor integrate din arealul cercetat.
-
Fundamentarea deciziilor manageriale şi de marketing, bazate pe studii complexe de fezabilitate
şi analiză a promovării sistemului integrat de producţie, distribuţie,
promovare şi valorificare a produselor din unităţile integrate.
-
Elaborarea Raportului anual de cercetare.
|
2009 Finală |
-
Asigurarea managementului pentru realizarea obiectivelor ştiinţifice şi a managementului
financiar-administrativ.
|
-
Planificarea activităţilor de cercetare şi a responsabilităţilor pe membrii
echipei de cercetare.
-
Elaborarea planului de achiziţii şi monitorizarea acestuia.
|
-
Disemniarea rezultatelor cercetării.
|
-
Elaborarea şi publicarea unor lucrări cu rezultatele cercetării.
-
Participarea la Simpozioane şi seminarii naţionale şi/sau internaţionale.
|