Beneficiar
Partener
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Echipa de management a proiectului
- manager de proiect
- responsabil financiar
- responsabil logistic
- responsabil cu asigurarea calitatii
- responsabil parteneriat
- consilier juridic
- asistent manager proiect
Manager de proiect - Prof. univ. dr. Gheorghe SOLCAN
Atributii:- planifica, coordoneaza, monitorizeaza si raporteaza stadiul in care se afla proiectul si gradul de progres al activitatilor si subactivitatilor;
- initiaza si conduce intalnirile echipei de management;
- asigura comunicarea si cooperarea intre partenerii din proiect;
- asigura buna gestionare a resurselor financiare - distribuirea fondurilor, managementul certificatelor de audit si a garantiilor bancare;
- informeaza Autoritatea Contractanta asupra tuturor transferurilor si distribuirii resurselor financiare.
Responsabil logistic - Prof. univ. dr. Gerard JITĂREANU
Atributii:- asigura consultanta de specialitate pentru achizitia de echipamente si mijloace logistice necesare proiectului; organizeaza utilizarea eficienta a mijloacelor destinate desfasurarii proiectului.
Responsabil cu asigurarea calitatii - Prof. univ. dr. Vasile VÎNTU
Atributii:- stabileste strategiile si coordoneaza implementarea masuriloe si mijloacelor specifice pentru asigurarea calitatii in activitatea scolii doctorale;
- asigura adaptarea curriculei de pregatire doctorala in conformitatea cu cerintele specifice.
Responsabil financiar - Ec. Nela ACATRINEI
Atributii:- evidenţa financiar-contabila; realizeaza plati si incasari; intocmeste rapoarte financiar - contabile.
Responsabil partener - Prof. univ. dr. Cornel CĂTOI
Atributii:- planifica, coordoneaza, monitorizeaza activitatile in care este implicat şi raporteaza gradul de indeplinire;
- participa la intalnirile echipei de management
Consilier juridic - Av. Carmen Mariana MIHALACHE
Atributii:- supravegheaza operatiunile de achizitii (contracte, derularea procedurilor);
- verifica conformitatea continutului materialelor editate
- incheie de contracte de munca, de achizitii/ prestare de servicii, alte documente juridice, legalitatea materialelor editate.
Asistent proiect - Ing. Carmencita VÎNTU
Atributii:- elaboreaza procese-verbale;
- identifica furnizorii de bunuri/servicii;
- realizeaza evaluarea activitatilor desfasurate;
- elaboreaza documentia necesara implementarii proiectului - raportare, contractare, subcontractare;
- participa la activitatile proiectului, monitorizeaza activităţile doctoranzilor, urmareste si asigura indeplinirea obligatiilor contractuale.